söndag 8 maj 2011

"... and skinnier". Fuck off.

Videon ute nu. Men det vet väl alla som läser denna blogg efter gårdagens videotjat. Men i alla fall.

Här är den.

Jag är nöjd med den, känns som den bästa hittills tror jag. Gillar atmosfären. Den är ganska sorgsen, i alla fall för mig.

Sen att man hittar intressanta kommentarer på facebook, "She became so beautiful and skinnier :D", får man väl försöka ta med en nypa salt... Men jag blev lite sned ändå. Jag är normalviktig och vägde lika mycket i de tidigare videorna som i den här. Om folk ändå tänker på ens vikt (och inbillar sig att man gått ner i en video där man är stylad annorlunda och dessutom bär korsett) och kommenterar på att man "gått ner" är det ju nåt som är fuckat i samhället. Vilket man redan visste om att det var, men det blir lite mer på ett personligt plan när det är en själv människor anmärker på. Ja. Det är allt jag orkar säga om det.

Annars försöker jag ha en produktiv helg trots att jag är skittrött och egentligen borde vila. Har skrivit ett varv på manuset precis, och igår var det sånginspelningar till Beto som gällde. Det är bra med inspiration.

4 kommentarer:

  1. Det är ju så sorgligt att folk kommenterar sådant som vikt när det gäller en musikvideo! Nog för att jag också tycker att du ser väldigt vacker ut, men det har jag alltid tyckt, och det har ingenting med din vikt att göra. Och jag gillar verkligen videon!

    SvaraRadera
  2. ja, man tycker ju det. borde ju vara musiken som spelar nån roll. fast det är ju inte riktigt så, musikvideos kan ju vara rätt halvvulgära i dessa dagar och det beror väl på att publiken gillar när det är så. kroppsfixerat javisst. bra att du gillar den :) jag gillar den med ju, vilket känns lite halvovant :D

    SvaraRadera
  3. Hej:)
    You are so beautiful in the video:D And you do not look skinnier for me.
    Hugs!
    Eda

    SvaraRadera
  4. I'm glad you think so! x2! ;) Many hugs ^^)

    SvaraRadera