tisdag 22 februari 2011

Hej bloggen.

Vrååål, låter helvetesmaskinen i lägenheten nedanför. Vattenskador. Coolt. 8-16 två dagar i rad, ja tack så mycket då. Fast de verkar ta mycket kafferaster också, vrålmaskinsgubbarna. Så det ska nog gå att få lite plugga gjort ändå. Största bekymret är väl om djuren blir stressade. Lill-Katja och grisflickorna verkar lugna, men Chewie var lite stressad när han kom upp för att få mat. Förhoppningsvis lyckas han sova ändå. Stackarn.

Igår fick jag för mig att rita. Sådär en gång i halvåret verkar vara lagom nivå för mig. Jag kan inte rita men gör det ändå för det är trevligt. Man kan tänka pepp på samma sätt som när man spelar trummor, "det här är kul och jättelätt". En halvlögn bara, för kul är det ju och låtsas kan man ju. Samma sak går visst att tänka när man bowlar, då kan man få till en hel strike till och med. Om man inbillar sig att det är lätt. Det har hänt faktiskt, i söndags, true story.

Jag vet inte vad man ska säga om bloggandet. Vem vill läsa skiten man skriver? För skit kommer det vara, och i vilken mängd vet jag inte. Men när nära och kära har bloggar är det kanske inte konstigt att man faller dit själv. Hej bloggen. Vi ser väl vad det blir.

5 kommentarer:

  1. säkert om jag har nåt att skribbla ner :)

    SvaraRadera
  2. Det kom ju mer. Snart kanske ännu mer.

    SvaraRadera
  3. Japp, nu har jag hittat hit. Och jag kommer att läsa. <3

    SvaraRadera
  4. Skärvor: Kanske det kanske!
    Lindis: Vad trevligt att se dig här ^^

    SvaraRadera