måndag 28 mars 2011

Glad.

Nom nom nom säger kaninen och wiih säger Jesso för nu börjar planerandet lite smått. Inget spikat ännu men det verkar som att videodatum är satt. Så snart det är bekräftat ska biljetter bokas och hotell kikas på och grejer planeras på riktigt. Blir så underbart underbäst att träffa bästisKatjus, och att få göra en tredje video och träffa det fina teamet igen, och allt kring resan känns bara grejhojta.

Och att sommarjobb tycks ha löst sig känns skitfint det med. Lite nervöst inför första provjobbsdagen imorgon men det är klart det ska gå bra. Vet inte hur i världen jag ska varva ner med all optimism jag känner just nu men även om det blir lite mindre sömn klarar det sig nog när jag nu har lite glädje att hämta energi ifrån.

Och så lite annat som var bra idag. Ja. Det är trevligt. Ibland känns livet lite ljusare. Jag är glad att det här är en sån dag och glad att jag kan ta tillvara på det.

3 kommentarer: