onsdag 2 mars 2011

Lite här och där.

Liten pluggpaus, för såna måste man ta med jämna mellanrum så man fattar vad man håller på med. Det har pågått en galen multitasking här, men nu börjar jag lugna ner mig och fokusera på saker en och en. Det är ju tur.

Det är bra att jag är noggrann med mitt treatment, för jag upptäckte att jag glömt att ta med en sak som jag helt enkelt trodde fanns i texten. Den gjorde det förut, tills jag ändrade en av scenerna. Det blev som lite konstigt när den föll bort. Inte lätt att ha koll, speciellt inte när man är helt virrig allmänt.

Har sett två filmer som var klara fyror. Tideland + Gran Torino. Bra film gör mig glad så det är tur att det finns några såna bland alla dussinfilmer.




Jah. Så har det sett ut på vårt bord de senaste dagarna. Plus annat jag ritat men de här är väl de som funkar bäst egentligen, även om de är lite sisådär de med.

4 kommentarer:

  1. Så fina, speciellt den första med ponnyn på! <3

    SvaraRadera
  2. Vad sött att du tycker det :)

    SvaraRadera
  3. Jag älskade att rita ponnysar när jag var liten. Kanske borde prova igen för skoj skull. :)

    SvaraRadera
  4. Ja det tycker jag absolut, och sen kan du visa dem åt mig! :)

    SvaraRadera