lördag 19 mars 2011

Skriva skriva skriva.

Plötsligt hittade jag en feting med inspiration till manuset. Började imorse, sidan 14 just nu. Max 28 sidor får det vara, men helst mindre så jag siktar på 25. Få se om det går.

Känns skönt att få saker gjort. Kanske jag fläskar på och skriver klart varv 1 idag, så har jag massor med tid för bearbetning innan inlämningen. Imorgon borde jag ta det lugnt för skallen är fortfarande sådär äckligt trött. Men det kändes positivt att hitta lite inspiration och skrivenergi mitt i allt.

Inspelningen kanske blir av den 19e april. Ett tag kvar men bra om man börjar få en uppfattning om när det händer.

Har för övrigt kommit på att när jag ska jobba har det precis blivit sommartid. Alltså kommer jag stiga upp omkring klockan fem, senast, beror på hur bussarna går. Haha jag kommer inte vara riktigt med tror jag. Men jag får väl pressa i mig lite kaffe, lagom för att bli pigg men för lite för bli jobbigt hyper, så ska det väl gå vägen.

2 kommentarer:

  1. Ja du, det blir tidigt... Jag kanske kan bistå med skjuts annars. Eller om du vill slagga här kvällen innan.

    SvaraRadera
  2. Det vore schyssta bullar! Brukar sova lite konstigt när jag sover borta så jag sussar gärna hemma, men det kanske känns annorlunda dagen innan. Man kanske kan bestämma nåt den dagen? Gissar det vore enklast för dig om jag sover hos er.

    SvaraRadera